Kategorie produktů   

Komentáře


před 28 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

  •   Přepravní služba GLS neuvědomuje předem SMS zprávou či mailem o doručení zásilky, pouze telefonicky. Vzhledem k tomu, že jsem telefony nemohl přijmout a ani nevěděl, že volá přepravce, trvalo doručení 10 dní.
  •   Zboží (CPU + základní deska) přišlo zjevně již použité (procesor nalepený na chladič teplovodovou pastou), v patici desky se zdají být ohnuté piny.
  •   Deska s procesorem nefunguje, příčinu zatím nelze jednoznačně určit, ale vzhledem ke stavu zboží po doručení považuji za pravděpodobnější nefukčnost CPU, než paměti, která je nová, a podporovaná výrobcem desky.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den Filipe,

mrzí nás Vaše nespokojenost, ale přepravu Českou Poštou jste odmítl a za konkrétního kurýra bohužel nemůžeme ručit, každopádně při expedici zboží jste byl informován o čísle zásilky a mohl si stav zásilky sledovat. Doručení trvalo 10dní, jelikože Vás řidič 3x nemohl zastihnout a telefon jste nezvedal, následně se balík vrátil a my Vám jej na vlastní náklady odeslali podruhé. GLS nám reklamaci zamítlo.
Co se týče samotného zboží. Zde bylo v popisu jasně uvedeno, že je rozbalené a "spojené" (tj. procesor vložen do desky - výrobek odzkoušen). Ohnuté piny jsou zcela vyloučeny, zboží je nové a zabalené bez možnosti poškození při standardní přepravě apod.

Každopádně s ničím výše uvedeným jste se nám neozval, abychom to mohli případně řešit.
PS: Pokud Vám CPU s deskou nefunguje, je to pravděpodobně starým operačním systémem. Nové procesory již podporují pouze Windows 10.

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 45 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

0% 

Zboží jsem objednala před více než týdnem a doposud mi nedorazilo, ani mě nikdo nekontaktoval. Přitom bylo skladem.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den Šárko,

ke zboží které jste si objednala v pondělí dne 13.02.2017 Vám byla obratem podána informace, že poslední kus hry na XBOX byl bohužel přes víkend vyprodán.
Jelikož jste na naši zprávu nereflektovala, byla objednávka později automaticky zrušena.

Dovolujeme si tedy nesouhlasit, že by Vás nikdo nekontaktoval.

Veškeré informace o průběhu či změně objednávky máte v emailové schránce a taktéž je můžete sledovat ve Vašem zákaznickém profilu na stránkách obchodu.

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 58 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

60% 

  •   rychlost
  •   nemožnost kontroly kvality zboží

koupil jsem digi kameru VIVITAR . Nečekal jsem za 1000 Kč žádný zázrak . Avšak že bude kamera nepoužitelná aní pro děti , jsem opravdu nečekal. Výsledný obraz má cěrvené , nebo zelené fleky , které zabírají celou scénu.Pokud by to šlo vyměnit za dražší , tak mi dejte zprávu.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

v případě potíží s Vaším výrobkem bych Vám doporučil zboží reklamovat. S touto žádostí nás nikdo nekontaktoval. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. http://www.pixmall.cz/Kontakt

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 59 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

90% 

Rychlá komunikace rychlé dodání platba převodem spolehlivá doporučuji

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 60 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

90% 

  •   Vše Ok.
  •   Trochu delší dodací lhůta,
  •   u zboží nebylo zřetelné, jestli se jedná u digitální distribuci, nebo zboží zasílané poštou.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den Dane,

děkujeme za Vaši reakci.
Výrobek Microsoft Office 365 QQ2-00064 má jasné kódové označení a v digitální distribuci se nenabízí. Vždy krabicová verze.
Co týče dodávky. Zboží jste si objednal 22.11. večer a zvolil platbu bankovním převodem. Peníze dorazily k nám 24.11 a tentýž den byla zásilka odeslána k Vám. Rychleji než ihned to bohužel neumíme :-)

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 61 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

  •   nevím
  •   Dlouhe dodací lhůty.

Dva týdny marně čekám na zboží a nevím jesli skutečně dorazí.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,
dle výpisu byla Vaše objednávka z 20.10.2015 vyexpedována po 4 dnech. Zboží mělo status odeslání do 6 pracovní dní, což bylo v s rezervou splněno.
PIXMALLCZ
před 66 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   jsem celkově velmi spokojena

spolehlivý nákup, doporučuji ostatním

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 67 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Neměli, co nabízeli. Čekala jsem tři týdny, potom jsem objednávku zrušila.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

mrzí nás samozřejmě Vaše nespokojenost.
Pokud není zboží fyzicky skladem, a nabízíme je jako "na objednávku", termíny dostupnosti jsou bohužel velmi ošidné.
S přátelským pozdravem
PIXMALLCZ
před 68 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   jediný obchod,kde jsem své zboží našla
  •   V balení nebyly baterie

Spokojenost

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 69 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

90% 

  •   nízká cena
  •   rychlost dodání
  •   doprava zdarma
  •   doprava zdarma podmíněná platbou předem
  •   chybí podrobné parametry zboží, ale ty se dají dohledat v jiných eshopech

Velmi mile mě překvapila rychlost dodání, protože u zboží bylo uvedeno, že bude skladem do týdne a přitom jsme ho měli doma do 3 dnů. Platbu předem u velké částky jsem dlouho promýšlela, nakonec jsem to riskla. S obchodem jsem byla spokojená.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 69 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

70% 

  •   Pro mě nízká cena zboží.
  •   Neúplné a nepřesné popisi zboží na webu.
  •   Ke zboží jsem nedostal český návod k obsluze. (ke stažení v pdf na stránkách výrobce)

když přesně víte co chcete koupit, není potreba se bát zde nakoupit.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 71 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

0% 

  •   reakční rychlost v komunikaci, totéž bohužel nelze říci o jejím obsahu
  •   nespolehlivost dodací lhůty, komunikace - doposud si nejsem jist, zdali si ze mně autor nedělal legraci.

Pixmall nepovažuji za důvěryhodného partnera. V termínu avizovaném u produktu nerealizoval dodávku zboží (termín dodání 2-3 pracovní dny, po objednávce 19.12. jsem obdržel informaci, že zboží "NEMÁ status možnosti dodání do Vánoc !!!"). Na dotaz proč prodejce nabízí termín, který neumí splnit, jsem obdržel tuto (ne-)odpověď: "Zajisté musíte uznat, že je tato okamžitá informace lepší, než nesplnitelný příslib a chybějící dárek pod stromeček." Takže vlastně můžu být rád, že mne informovali předem, že nabízený termín neumí splnit. Docela vtipné, že? :-) Ani na druhý pokus jsem se nedočkal odpovědi na svůj dotaz, ani omluvy.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den Miroslave,

nevím zdali má smysl Vám znovu vše sdělovat, ale spíše pro přehled ostatních návštěvníků. Objednávky skladového zboží s GARANCÍ DODÁNÍ DO VÁNOC byly ukončeny k 17.12.2014. O tomto byl každý informován jak na stránkách obchodu, tak emailovou cestou. Vaše objednávka přišla po tomto termínu, navíc 2 pracovní dny (k odeslání) před Štědrým dnem. Je poněkud nepochopitelné dožadovat se zboží, u kterého Vám bylo opakovaně oznámeno, že nemůže býti dodáno a posléze si ještě stěžovat.
Pokud pominu Vaše bonmoty, tak jste komunikaci sám ukončil informací o ČOI a větou "Neobírejme se prosím nadále o čas a ukončeme tuto komunikaci."

Pěkný Nový rok.

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 71 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Bezkonkureční cena, rychlé dodání, přehledný veb, schoda popisu s předmětem
  •   Nenašel jsem

Jak jsem již uvedl, rychlé dodani zboží za dobré ceny

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 72 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

90% 

  •   Rozumná cena
  •   Chyběl návod v českém jazyce a faktura za dodané zboží.

Až na výše uvedené nedostatky doporučuji.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

napište nám prosím na zakaznickyservis@pixmall.cz k řešení problému.
Daňový doklad je vždy uvnitř zásilky. V případě rozměrnějších výrobků, které se nedávají do dalších obalů je na vnější straně krabice.
Alternativně lze doklad kdykoliv vytisknout z Vašeho zákaznického profilu na stránkách obchodu.

S pozdravem

PIXMALLCZ
před 72 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Zbozi sice dorazilo vcas, ale bez ceskeho navodu. Na mail nikdo nereagoval, posilala jsem tri. Telefonicky kontakt neni mozny.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,
v případě potřeby uživatelské přiručky nás prosím kontaktujte na info@pixmall.cz. Bohužel nyní neevidujeme žádný dotaz tohoto druhu.
Taktéž veškeré kontaktní informace máme uvedeny na stránkách obchodu.
S pozdravem

PIXMALLCZ
 

Košík je prázdný

Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
 
00
 
 
© PIXMALLCZ